Horní zneužívání návykových látek souvisejících s vědeckým výzkumem v roce 2009 zahrnovaly jak pro ženy, k ochraně jejich nenarozené děti, varování pro mladé lidi, kteří kouří marihuanu pravidelně, varování pro střední a těžké pijáky a vývoj vakcíny možné pomoci závislých na kokainu.
1. těhotenské testy vedou ke zdravější novorozence
Mít doma po ruce těhotenský test může vést ženy ke hledání prenatální péči dříve a zastaví škodlivé chování, jako je kouření a pití, protože zjistili, že jsou těhotné dříve, vědci zjistili.
Michigan státní univerzita studie 198 žen, zjistili, že mají domácí těhotenský test pro ženy, kteří měli nechráněný sex by mohly mít podstatný vliv na zdraví svých novorozenců.
2. užívání marihuany spojen s rizikem rakoviny varlat
Jste-li muž ve věku mezi 20 a 35, a ty jsou časté nebo dlouhodobý kuřák marihuany, můžete se výrazně zvyšuje riziko vzniku rakoviny varlat.
Pokud přece rakovinu varlat a kouříte marihuanu, bude to spíše být rychle rostoucí (non-seminomu) zhoubný nádor.
3. vakcína by mohla trochu pomoci závislých na kokainu
Ty by mohly být trochu skeptický zprávu, že vakcína byla testována pro léčbu závislosti na kokainu, ale když přijde oznámení z Národního institutu pro zneužívání drog, si zaslouží bližší pohled.
NIDA řekl očkování experimentální vakcína proti kokainu za následek podstatné snížení užívání kokainu u 38 procent pacientů v klinické studii.
4. umírněné pití V souvislosti s vyšším krevním tlakem
Pokud máte vysoký krevní tlak, může být moudré, aby nepili alkohol vůbec, a to i v mírném množství.
Pití alkoholu v doporučené pokyny pro umírněné pití může zvýšit krevní tlak více, než se dříve věřilo, podle výzkumníků na University of Bristol v Londýně, Anglie.
5. těžkých pijáků čelit zvýšené riziko rakoviny
Těžkých pijáků, denní konzumentů a ti, kteří pijí pivo nebo alkohol vícekrát týdně, jsou výrazně vyšší riziko vzniku některých typů rakoviny.
Přehled údajů shromážděných v rozsáhlé studii rakovině z povolání v Montrealu v roce 1980 našel odkaz na šest typů rakoviny.
6. Kouření může bránit alkoholem Brain náhrady škody
Dlouhodobé chronické pití může způsobit poškození mozku, ale škoda může obrátit sám, pokud jste přestal pít.
Nicméně, pokud jste kuřák a chronické tabák kouří poté, co přestanete pít, to bude těžší pro váš mozek se zotavit.
7. denní Napáječky s rizikem závažného onemocnění jater
Lidé, kteří pijí alkohol denně, v porovnání s týdenním flámu napáječky, je riziko rozvoje vážnější formy onemocnění jater, včetně cirhózy nebo progresivní fibrózy, podle studie provedené ve Velké Británii.
8. duchovní zkušenosti mohou pomoci zotavení
I když pár lidí měnit své základní přesvědčení, pokud se rozhodnou přestat pít, kteří zvyšují svou duchovní úsilí má větší šanci na zbývajících střízlivý.
Výzkumníci na University of Michigan výzkumu závislost Center zjistilo, zotavuje lidé, kteří zvýšit ze dne na den duchovní zkušenosti a jejich smysly smysl života, jsou s největší pravděpodobností abstinent šest měsíců po začátku oživení.
9. obnovení Trenéři Omezit Děti vystavené na drogy
Použití speciálně vyškolených pracovníků případě, známý jako využití trenéři, pro ženy, které porodily děti vystaveny zneužívání návykových látek může snížit počet budoucích látky exponovaných dětí a zvýšit pravděpodobnost, že matky se sešel se svými dětmi odstraněny dítě systémů sociálního zabezpečení.
10. Včasné Intervence by se mohly uložit Medicaid Miliony
Včasná intervence u zneužívání návykových látek může nejen zlepšit zdraví stárnutí Američanů, ale mohla zachránit Medicaid miliony dolarů nákladů na zdravotní péči, podle nové studie Centra pro zdravotní politiku a výzkum.
Starší lidé s problémy, zneužívání návykových látek se léčebných výloh, které zvyšují v mnohem vyšší míře, než chování náklady na zdravotnictví, zjistila studie.









