Jejich studie, zveřejněné v 15 leden 2005 issue rakoviny, říká alkoholických paliv výrobu růstový faktor, který stimuluje krevní cévy vývoj u nádorů, a to chronická etanolu zvětšení velikosti nádoru a úrovně angiogenní faktory a úrovně angiogenní faktory a vaskulární endoteliální růstový faktor (VEGF), v experimentálním modelu.
Již téměř sto let montážní epidemiologické důkazy, spojené s konzumací alkoholu zvýšené riziko rakoviny žaludku, jícnu, jater, prsu a tlustého střeva. Vědci nikdy vyvinul adekvátní model vysvětlit, jak etanol nebo metabolit etanolu mohou způsobit rakovinu.
Hypotézy habaděj, a patří tak rozmanité teorie jako acetaldehyd karcinogenita, dietní nerovnováhou, a poruchou metabolismu živin a detoxikaci kvůli konzumaci alkoholu, aktivace enzymů prekancerózní a potlačení imunitního systému.
Nedávné údaje v celulární modelu ukázaly, že etanol zvýšení buněčné produkci VEGF, což představuje významnou signalizační bílkoviny růstem krevních cév, a to zejména u nádorů. Jian-Wei Gu. MD na University of Mississippi Medical Center a jeho kolegové dále vyšetřovat možné mechanismy mezi etanolu vyvolané růstem krevních cév a VEGF pomocí modelu kuřecího zárodku.
Vyšetřovatelé vystavené kuřecích embryích naočkovat fibrosarkom buněk fyziologického roztoku nebo fyziologicky relevantní množství etanolu za devět dní.
8 krát více nádorových buněk
Vyšetřovatelé zjistili, že ve srovnání s kontrolní skupinou fyziologický roztok, embrya vystavena etanolu se zvýšily velikost nádoru, nádorové cévní hustotě, nádorová buňka infiltrace cév a VEGF úrovni. Objem nádoru a intratumoral vaskulárního objemu více než zdvojnásobil.Tam byl také významná dávce závislý vzestup a VEGF mRNA exprese proteinů u nádorů a buněčnými kulturami. Embrya vystavena etanolu měl více než osmkrát vyšší úroveň invaze nádorových buněk krevních cév ve srovnání s kontrolní skupinou.
Autoři tvrdí, že jejich zjištění "podporují hypotézu, že indukce angiogeneze VEGF a vyjádření ethanol představují důležitý mechanismus progrese rakoviny spojené s alkoholickými nápoji spotřeby."